Saturday, 15 April 2017

Filled Under:

Posing Selfie Maut Budak Sekolah... Memang mengancam betull

Posing Selfie Maut Budak Sekolah... Memang mengancam betull



Rasanya .. Inilah gambar posing selfie maut awek sekolah. Punyalah lentik.. ! Dah Macam orang sakit tulang belakang lah pulak. Rasanya Orang yang sakit tulang belakang pun taklah bengkok macam awek ni, bergambar seram pulak tengok.




Memang Posing maut betul ni, boleh meremang bulu ketiak abang-abang bila tengok gambar ni. Rasa macam bergetar tulang rusuk kiri katanya.




Memang Lentik habis wa cakap luu.. kononnya di nak tunjuk yang dia punya bahagian ehem2 tu besar la kot, ntah2 pakai push up aje ni hihi! Sampai macam tu sekali nak berposing.




Belakang tu dah macam boleh buat papan gelongsor lah lpulak la dia punya lentik tu. Dan hati-hati ye janganlah lentik sangat.., nanti patah tulang tu nanti dan memang adik-adik ni buat abang-abang geram ajela, hmm!




0 comments:

Post a Comment