Friday, 28 April 2017

Filled Under:

"Aku Rela Dirogol Asalkan . . . ." Wanita Ini Dedahkan Saat Hitam Dirogol Dihadapan Dua Rakannya Asalkan Dia . .



"Aku Rela Dirogol Asalkan . . . ." Wanita Ini Dedahkan Saat Hitam Dirogol Dihadapan Dua Rakannya Asalkan Dia . . .






Aku Rela Dirogol Asalkan Tak Hamil | Ketika itu, saya terpaksa merelakan diri saya dirogol dikarenakan lelaki itu dan juga kawannya dua orang lagi mengugut saya. Sekiranya saya tidak melayani nafsu binatang mereka adik perempuan saya dan juga ibu saya akan mereka siksa. Air mata saya mengalir mendengar ugutan itu,pikiran saya serabut mendengar ugutan saya mulai terbayangkan bagaimana 3 lelaki itu menyiksa adik saya yang masih di bawah umur serta ibu saya yang terbaring sakit.


”Kau nak ke tak nak! !” tersentak saya dalam lamunan yang ketakutan dengan tengkingan lelaki setan itu,saya yang seorang gadis yang berumur 18 tahun dan mempunyai bentuk badan yang cukup cantik dan kulit yang halus putih gebu membuatkan lelaki mata keranjang itu tertarik dengan keindahan tubuh saya.


Dalam ketakutan saya mengangukkan kepala tanda setuju dan pada ketika itu saya memberi syarat agar dia tidak mengelurkan air maninya di dalam kemaluan saya,lelaki itu pun mengangguk ..demi adik dan ibu saya relakan tubuh saya di ratah dengan lelaki itu,air mata yang menjadi saksi kesakitan saya dirogol dengan rela,itulah kali pertama mahkota kegadisan saya di sentuh oleh lelaki,setelah beberapa jam saya di ratah dengan paksa matanya berkedip kedip menahan konaknya saat saat air maninya keluar,akhirnya lelaki itu menamatkan nafsu binatangnya.


Kusangka setelah lelaki itu puas meratah kesucianku aku dan keluargaku di lepaskan namun aku tersilap kawannya juga ikut serta melakukan hal yang sama denganku sampai aku pengsan tidak sedarkan diri dengan perlakuan jijik mereka.


Besoknya saya terbangun dengan keadaan yang menjijikkan dan hina tidak sehelai benang pun menutupi tubuh saya,ayah saya yang dari semalam keluar baru nak balik,’hutang ayah saya ” itulah sebanarnya punca mengapa saya di perlakukan sedemikin oleh tiga lelaki itu.


Tiga lelaki setan itu merogol saya dikarenakan hutang yang tidak terbayar oleh ayah saya..setelah saya puas menangis dan tidak pernah sesekali termakan bujuk rayuan ayah saya akhirnya bapa saya menceritakan hal sebenarnya bahwa saya sudah di jual kepeda tiga lelaki itu untuk melangsaikan hutang ayah saya.ayah saya meminta maaf dengan perlakuanya itu mendengar pengakuannya ,saya hanya duduk terpaku merenungi takdir yang menimpa saya,kusangka saya berkorban demi ibu dan adik saya rupanya ayah sendiri jual maruah saya untuk langsaikan hutang..mata yang kian layu aku pejam bibir bergetar menahan sesaknya pedih di dada..


Selepas kejadian itu aku membuat laporan polis,dan polis berjaya menangkap tiga binatang itu dan dimasukkan kedalam penjara ayah saya juga menerima hukuman lantaran terlibat dalam kes perjudian dan dadah.


Saya yang kini berusia 23 tahun sudah berdikari hidup serba sederhana dengan adik dan juga ibu saya,apapun yang menimpa saya itu adalah dengan ketidak relaan dan hanya allah saya yang tahu perasaan saya pada masa itu,selepas kejadian itu saya pernah mengalami kemurungan namun wajah adik dan ibu saya menguatkan semangat saya untuk terus hidup .


Kadang saya berangan andaikan peristiwa itu tidak berlaku namun satu persatu mimpi itu gugur di tepian sunyi,teramat banyak hal yang berlaku dalam hidup saya inginnya kembali namun sudah tidak bisa pulang seperti semula apabila tersendak dari lamunan tetap saja peristiwa yang pernah berlaku itu tersimpan sebagai memory perjalan hidup saya.semoga kisah ini menjadi pengajaran untuk semua.





0 comments:

Post a Comment