Thursday, 25 August 2016

Filled Under:

Hubungan Sebenar Adi Putra Dengan Asha Af 2016,,,Adi Putra Memberi Sokongan Sepenuh Jiwa Kepada Asha...Amboi!! Yang Baru Pulak ke

Hubungan Sebenar Adi Putra Dengan Asha Af 2016,,,Adi Putra Memberi Sokongan Sepenuh Jiwa Kepada Asha...Amboi!! Yang Baru Pulak ke

Bukan main lagi pelakon Adi Putra dalam memberi sokongan sepenuh jiwa pada salah seorang peserta program Akademi Fantasia 2016.. Nak kata Adi terkena demam AF2016, macam pelik juga..

Sebab jarang kita dapat tengok artis akan memberi sokongan seperti yang dilakukan oleh Adi pada peserta AF.. Setakat sukakan suara dan minat peserta itu, artis tu akan mempromosikan peserta AF di laman sosial dan minta peminat untuk undi peserta tersebut..

Tapi tindakan Adi yang dilihat seperti terkena ‘demam’ AF2016 buatkan peminat tertanya.. Bukan setakat minta peminatnya untuk mengundi salah seorang peserta AF2016 yang dikenali sebagai Asha.. Malah, Adi juga sanggup memuat naik gambar dirinya memegang sepanduk yang tertera nama Asha..

Aikk, pelik.. Adi dengan Asha ni ada apa-apa ke?? Rata-rata peminat merasakan Adi mungkin mempunyai hubungan kekeluargaan dengan Asha, sebab itu sanggup meminta peminat mengundi peserta tersebut..

Kalau tak ada hubungan kekeluargaan memang susah la peserta AF nak dapat sokongan dari artis.. Mungkin Asha ni adik-berdaik Adi kot…

Tapi ada seorang peminat merasakan Asha tak memiliki suara yang merdu kalau nak di bandingkan dengan peserta lain..

Tapi kalau dah dapat sokongan dari Adi dan juga undian dari peminat Adi, suara peserta yang tak sedap pun boleh menang program Akademi Fantasia 2016, ye dak??




0 comments:

Post a Comment