Sunday, 5 June 2016

Filled Under:

ZALIM!! PELAKU LAKONKAN SEMULA 13 ADEGAN KES GERGAJI ISTERI HINGGA JANIN TERKELUAR...SUNGGUH TIDAK BERHATI PERUT...SANGGUP LAKUKAN SAMPAI MACAM TU SKALI

ZALIM!! PELAKU LAKONKAN SEMULA 13 ADEGAN KES GERGAJI ISTERI HINGGA JANIN TERKELUAR...SUNGGUH TIDAK BERHATI PERUT...SANGGUP LAKUKAN SAMPAI MACAM TU SKALI

Kes Pembunuhan Nur Atikah wanita yang mengadung maut di kerat suaminya hingga janin terkuar yang berlaku pada 10 april lalu,kini sudah hampir selesai setelah agus memperagakan semula adengan pembunuhan tersebut pada 04.06.2016 semalam.

1.Mangsa bergaduh mulut dengan pelaku karena masalah nasi yang dibeli agus tidak sedap.

2.Mangsa menolak agus hingga terjatuh ,dan mengatakan agus adalah seekor monyet

3.Pelaku kemudian bangun dan mengambil parang.dan mengerat leher isterinya

4.Setelah mangsa maut,agus sempat meratapi mayat isteri gelapnya sambil menggigit jari.

5.Agus kembali kerestoran tempat ia membeli nasi dan meminta rakannya untuk membantunya pada malam kejadian.

6.Agus  kemudian kembali kerumah dengan rakannya dan mengerat tubuh mangsa dengan gergaji pada jam 17.00.dengan beberapa potongan.

7.Agus dan rakannya memotong kedua tangan,dan kaki mangsa dan meletakkannya di atas tv.

8.Rakan agus kemudian pergi membeli pelastik hitam dan beg sandang dikedai berhampiran.

9.pada jam 17:30 agus dan rakan memindahkan jasad mangsa kedalam bilik mandi dan mengerat perutnya hingga janin Berumur beberapa bulan terkeluar dan memasukkannya dalam guni.

10.Kaki dan tangan  mangsa kemudian di masukkan dalam beg yang di beli rakan agus kemudian Keduanya beredar dari tempat kejadian.

11.Pada jam 19.00 agus datang semula ke rumah untuk melihat keadaan mayat mangsa,dan menyemprot ruangan dengan pewangi,dan menaburkan serbuk kopi untuk menutupi bau.

12.Pada jam 20.00 rakan agus, erik kemudian sampai dan membungkus pakaian mangsa,tilam yang berdarah dan membuangnya di tempat sampah berhampiran,

13.Bagian tangan dan kaki mangsa yang dimasukkan dalam beg kemudian di bawa di buang kedalam sungai.
a
Sebelumnya,mayat mangsa ditemukan setelah aduan dari jiran mangsa yang mencium bau busuk selama 3 hari pada 10 april lalu .




0 comments:

Post a Comment