Thursday, 9 June 2016

Filled Under:

Dunia Akhir Zaman!!! Gadis Bangga Hamil Anak Bapa Saudara Kandung Sendiri

Dunia Akhir Zaman!!! Gadis Bangga Hamil Anak Bapa Saudara Kandung Sendiri

Dunia! Dunia! Dunia semakin panas dengan perbuatan sumbang manusia lakukan di muka bumi ni.. Mana tidaknya, lelaki berpasangan dengan lelaki dan perempuan pun ada juga yang berpasangan kaum sejenis.. Lebih teruk tu, ada juga yang menjalin dengan hubungan terlarang bersama ahli keluarga sendiri..

Begitulah dengan seorang gadis berusia 14 tahun di Mesir telah melakukan sesuatu yang melampaui batas! Dia dikatakan menjalinkan hubungan terlarang bersama bapak saudaranya sendiri.. Setelah beberapa bulan menjalinkan hubungan tu, gadis tu telah disahkan mengandung..

Baguslah, bertambah lagi kaum kerabat dorang yer.. Itu pun ‘hasil’ dari ahli keluarga sendiri juga.. Gadis berkenaan yang bernama Shaima mengaku menjalin hubungan dengan bapak saudaranya yang berusia 36 tahun, selepas diabaikan oleh keluarga sendiri..

Inilah jadinya bila keluarga terumbang-ambing, anak pun pun hanyut entah ke mana, sampai jalin hubungan dengan bapak saudara sendiri.. Shaima mengatakan dorang kerap berjumpa di rumah bapak saudaranya di Kaherah..

Shaima kini mengandung 8 bulan, tapi yang tak boleh blah tu bapak saudaranya tak mengaku tu anaknya.. Dia mengatakan Shaima sering melakukan hubungan seks dengan beberapa lelaki lain selain dia.. Dia menuduh salah seorangnya tu adalah bapak kandung pada bayi tu, bukannya dia..

Inilah dikatakan nak lari daripada bertanggungjawab, betul tak?? Masa nak dapat ‘sedap’ jer dilayan baik-baik, tapi bila terhasilnya ‘benih’ tu.. Jahanam tak boleh pakai, cepat-cepat menafikan..

Bagaimana pun, lelaki tu dah kena tangkap dan gadis tu kini dimasukkan ke hospital bagi menjalani ujian mengenal pasti identiti bapa bayi dalam kandungannya..

Itu sebab lah jangan mudah menyerah body kat jantan yang bukan siapa-siapa bagi korang yer.. Bila jadi macam tu, perempuan jugak yang merana nak menanggung.. Si lelaki cabut lari dan tak nak bertanggungjawab! - 




0 comments:

Post a Comment